Saturday, July 2

Reunion Sweet73 Cliffordians 2011

Assallamualaikum~~


Tersenyum luvlyriena tatkala menulis entry yang satu ni luvlyriena baru je balik dari menghadii majlis reunion "Sweet73 Cliffordians" kat Kelab Golf Perkhidmatan Awam Bukit Kiara....rasa gembira yang teramat sangat sebab dapat luangkan masa bertemu dengan kawan2 lama sejak dari sekolah rendah sampai ke menengah....ada segelintir memang hampir 21 tahun tak berjumpa...dan ada juga yang still luvlyriena contact dan jumpa sampai sekarang....walaupun penat...kegembiraan jelas tergambar diwajah masing2.... :-) bermacam telatah dan kerenah....

tak kurang juga hebat si Hasram dan si Shariff ....amat teruja dengan persembahan korang!!... :-) Buat Bib Rachman, Has Hannah Kmaal,  Esiana Nasri, Shima Mohd dan ramai lagi ang tak dapat luvlyriena sebut ...terima kasih sebab datang walalupun ada yg sampai lambat termasuklah luvlyriena sendiri heheheh!!....korang semua memang best...terima kasih buat pihak penganjur dan mereka yang terlibat dalam menjayakan majlis Reunion sweet73 Cliffordians :-) insyaallah lain kali kita pasti akan bertemu lagi di lain perjumpaan...terima kasih buat semua... ;-) Game yang menyeronokkan juga tak ketinggalan....ermmm persembahan dari artis sweet73 Bib Rachman tak perlu diperkenalkan lagi memang mantop!!!!! 

Akhir sekali tahniah buat comitee baru yang telah dilantik...moga selepas ni akan ada perjumpaan yang lebih meriah...insyaallah terima kasih atas kerjasama semua..



CREDIT PHOTO TO BIB RACHMAN



Luvlyriena seronok sebab dapat hamper besar gitu!! dan goodie bag yang comel itu...
Terima kasih kat korang semua... :-)


8 comments:

  1. mantap...lagi malatop

    ReplyDelete
  2. heheheh!! pandainyerrrr!! kan dah boleh comment :-)

    ReplyDelete
  3. aku pun hepi sngat2 ari ni....lovely days....!

    ReplyDelete
  4. yea yea dah bleh komen....emmm... apa lagi nak ckp ekk... ari ni la hari kenangan terindah dlm hidupku...

    ReplyDelete
  5. yup!! kenangan yang takkan dilupakan....

    ReplyDelete

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...