Thursday, June 23

Ikut Suka.. Apa Aku nak pakai....

salam...
topic of the day..STYLE..
Saya seorang yang sukakan fashion..addict kot..kalau fashion tu was a crime..pasti saya dah masuk penjara lama dah..to be honest..masa mula2 dulu..saya suka sangat follow others style..saya nampak dia cantik..so saya nak jadi dia..kadang2 saya pakai apa yang orang suka..just to make them happy but deep inside..im not happy with that..

But lama2 saya fikir..if u have to follow others fashion or style..u cannot be yourself..i still remember my friend told me this "Iena be humble with yourself..wear something you like, not others.."

start from that..saya dah xterikut ikut,cuma kadang2 buat mereka sebagai sumber inspirasi..tapi untuk follow mereka 100%, TIDAK.

Saya senang dengan cara sebegini..cantik ke..tidak ke..terpulang kepada si penilai..tapi my advice is..
pakai apa yang kamu rasa selesa dan sesuai dengan kamu..bukan pakai apa yang sesuai pada pandangan orang lain..kalau kita pakai sesuatu untuk nampak cantik selalu dimata orang lain..pakai dengan niat untuk impress others..pakai dengan niat supaya others think yang kita ni omg sungguh style..oh baju die sangat mahal..trust me..it wont make u happy..

everybody is beautiful in their own way..so..just be the way you are..

Thanks for reading this.... :-)

No comments:

Post a Comment

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...