Thursday, May 19

Alahai siput sedut....

Assallamualaikum ~

Korang biasa atau suka makan siput sedut tak? ermmm...walaaaa!! sedap sangat2....siput sedut ni ada 2 jenis satu yang laut dan satu yang sungai paling sedap sudah semestinya yang sungai yang warna hitam tu...kalau yang laut ni dia ada belang2 sikit...cerita pasal siput sedut ni...mmg peberet kami sekeluarga...tapi yang tak bestnya bila bab sedut menyedut nihh!! adoiii!! penat!! hihihi!! misi menyedut ni kadangkala menjadikan waktu makan menjangkau sampai ke sejam hihihi!! gitulah kebiasaannya.... :P.... dan apa yang menarik bila selesai misi sedut menyedut bibir akan menjadi seksi...seseksi bibir angelina jolie n toni braxton....kalau tak caya try sedut dalam 50ekor hihihi!! okeyhh!!

Apapun aku dah lama tak mkn siput sungai...kat kl ni biasalah yang ada cuma siput laut...ermmm!! rasanya kurang ummphhh!! kata orang hihihi!!


ni la rupa siput yang aku sedut tu....hampir 50ekor aku sedut sampai ketebalan bibir diluar jangkaan....ni kalau angelina jolie tengok keseksian dan ketebalan bibir aku sure nangis guling hahahahah!! kenapa dan mengapa??? sebab dorang dah tak pegang title bibir paling seksi sbb aku dah amik alih hahahhaha!!
ok..sampai disini dulu...utk kali ini :P

No comments:

Post a Comment

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...