Saturday, May 28

Apa La Nak Jadi.....

Assallamualaikum~~

Hari ni tak banyak masa aku dapat ngadap laptop, henpon mahupun desktop utk buka muka buku atau lebih fofuler sebagai fb.....terlalu bizi dengan kerja2 untuk hari ni....tetiba aku tersentap bila terbaca link yang dikongsi oleh IsmaAF....lalu aku pun membaca dan tiap entry dan comment2 yg di post kat blog tu....guess what!!!!! aku tersentap!!!seketika....astaghafirullahhalazimm...aku tercungap mengucap...bila aku baca posting entry dan comment kat blog tu.....perasaan marah!! sedih!! sakit hati!!! semua ada....harap pemilik blog tersebut diambil tindakan segera kerana menghina Agama Islam.....blog "Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara" benar2 buatku tersentap!!!!.....


Aku tak faham sebenarnya apa motip penulis blog ni!!....sungguh kesal andainya penulis blog ini benar2 seorang Islam...Buat pembaca diluar sana berhati2 jangan mudah mempercayainya....berfikirlah dgn cara yang waras dan rasional...tak guna bertegah atau berdebat dengan penulis blog ni sebab dia akan merasa lebih seronok sedangkan kita sakit hati dan marah dengan kata2nya....Moga diberikan hidayah dan petunjuk serta terbuka pintu hatinya untuk menyedari dan bertaubat.....Sekian.......

No comments:

Post a Comment

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...