Friday, May 27

Hajat Tak Kesampaian....

Assallamualaikum~~


Hurmm...tengok tajuk je mesti ada yang tertanya2 hajat apalah yang tak kesampaian tu...Hajat aku nak tengok promo " Teater Muzikal Kenangan Mengusik Jiwa 60-an " terpaksa kensel saat-saat akhir sbb ada hal yang tak dapat dielakkan...sedihh wehh!!....apapun aku dah dapat tengok masa dorang semua reahersal....dan show promo masa kat laman santai istana budaya baru-baru ni takdela la terasa sgt terkilan aku tu...cuma aku ralat sbb dapat pass masuk free takyah bayar utk promo malam ni...tu la yang aku kata yang hajat aku ni tak kesampaian huhuhu!! ok cukup sampai kat sini dulu yekk!! kepenatan melanda seluruh badan arini ....take care!!!!!!




No comments:

Post a Comment

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...