Monday, May 9

Karok Time!!

Adoiii!! kepenatan sangat2 arini...baru balik dari meraikan hari ulangtahun kelahiran kak Nahisya kat karaoke wangsawalk...rasa nak terburai anak tekak...gilerr!!! 4 jam punya package karok!! nyanyi sampai lebam dan tersembam wakakakakak!!! terima kasih kat Rizal kerana bagi extra masa kat kitaorang...lain kali bagi lagi yekk!! :-) cerita balik pasal karok nihh!! hari ni mmg sejarah bagi aku sbb org lain malu2 tikus/kucing nak nyanyi aku bedal la....ngadap sampai nak terkeluar anak tekak sbb non stop ahaks!!! apapun we all enjoy sangat tadi....terima kasih kak Maz sebab undang kitaorang ni...menambahkan gamat suasana hihihi!! Aku mmg pantang kalau dpt pegang mikrofon...meroyan aku ni datangla heheheheh!! irama dan lagu cam dah sebati lam diri adoiiii!! suara aku mmg tak sedap langsung tapi aku peduli apa org nak kata heheheeh!! selagi speaker kat tempat karok tu tak pecah selagi tu aku melalak hahahahah!!...ermmm..oklah akupun kepenatan...kena tido esok takut terbabas tido...dahla esok ada keje..see ya...kita jumpa di entry seterusnya kalau aku ada masa nak hapdet.... gambar???? hahhahah!!! jangan risau...bergambar tu dah satu kemestian....okiee dokiee daaaaaaaaa......





No comments:

Post a Comment

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...