Monday, May 2

Minggu Bizi..

Assallamualaikum....dah berapa hari tak sempat nak hapdet blog...minggu yang amat sibuk..bermula dgn majlis persepsi anak buah d Pandan Indah KL hinggalah ke majlis besaran di Kuantan Pahang....seperti biasa la tugasan aku ni lau tak menyiapkan mende yang remeh temeh mmg tak sah...apapun aku seronok dapat jumpa kaum kerabat aku yang dari lipis,kuantan dsbnya....meriah betul majlis anak buah aku yang sorang ni...alhamdulillah majlis telah selamat disempurnakan di kediaman abangku di balok..(Mermaid Inn resort).... korang sure dah sedia maklum setiap entry tak sah lau takde gambar ahaks!! bukan main seronok lagi anak2 buah aku bergambar (tak ketinggalan jugak aku yg suke bergambar) 







No comments:

Post a Comment

Disable text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...